fredag 7 september 2018

Gulligt kakfat

Det blir ett till inlägg om loppisfynd, det kanske känns tjatigt, men det är det mest julbetonade som händer i mitt liv just nu. I somras hittade jag ett gulligt kakfat på loppis som jag genast förälskade mig i. Jag köpte det förstås och tog hem det och eftersom det inte var helt rent stoppade jag det i diskmaskinen. Det skulle jag inte ha gjort. Färgen lossnade från botten. Men, Dollarstores sprayfärg finns, och det är roligt att spraymåla.


All färg lossnade ju tyvärr inte, så det blev en liten färgskarv i botten, men vad gör det? Där ska det ju ligga nötkakor och apelsinsnittar till jul. Då syns det ju inte!


Visst är det ett gulligt fat?


Funderar på vad jag ska spraymåla härnäst?

1 kommentar:

  1. Jättegulligt fat och röda detaljer är ju så stämningsfullt till julen.

    SvaraRadera