söndag 16 september 2018

Hälsning från Ullared!

Ligger i en bäddsoffa på campingen i Ullared och försöker att inte väcka dottern. Men jag blev så sugen på att visa er det lilla jag hann julspana igår.

Tomtens julspel. Det låg länge i min kundvagn, men tillslut la jag ur det i tanken att det är onödigt. Men jag vet inte...


Fina julböcker. Billiga också! Men syrran sa att de också var onödiga.


Tomtekvastar!


Godis!



Ljuslyktor

Nedräknare, den vänstra låg också i min vagn ett tag, men sen ångrade jag mig.


Det enda juliga jag köpte var kaneltvålen i julkula! Letade förra året överallt, men fick inte tag på någon, men nu så!



Idag är en annan dag, laddar nu för ett nytt besök på Gekås. Nu har jag köpt kläder, plastpåsar och det mesta på min lista, så nu kan jag koncentrera mig på att titta på julsaker mm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar