lördag 1 augusti 2015

Än är det sommar

Jag såg på GeKås, Ullareds blogg att de börjar plocka fram lite julsaker redan nu. Det börjar också dyka upp ett och annat inlägg på era julbloggar. Kanske är det den kalla sommaren som påverkar oss?


Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med julbloggandet i år, vilken nivå jag ska lägga det på. Jag har nog sagt det mesta jag har att säga och risken finns att jag bara upprepar mig. Men jag tror inte jag kommer kunna låta bli att blogga. 

Jag längtar inte på något vis till jul, särskilt inte en härlig sommardag som denna. Men jag längtar efter julbloggssäsongen! 

Hoppas ni har det bra därute i sommarsverige! Nu kan det få vara soligt och varmt ett tag tycker jag! Vi hörs igen om ett tag!

3 kommentarer:

  1. Oh vad jag önskar att jag hade möjlighet att åka till Gekås på hösten! Är så avundsjuk på er som kan åka dit!

    Nog kan det väl hända att man upprepar vissa saker i bloggen men vi läser ju alla varandras bloggar dag för dag, så jag tänker inte bekymra mig om det. Jag ska/vill bara skriva om hur julen påverkar mig och mitt liv dag för dag just nu.

    SvaraRadera
  2. Jag har också känt att jag upprepar mig i julbloggssäsongen men har bestämt mig för att julen handlar ju mycket om traditioner så det får lov vara så. Jag tycker ju bara det är mysigt med din och alla andras bloggar och era traditioner så jag hoppas att det mest är jag själv som tycker att just jag upprepar mig😊 Ha det så bra sista semesterdagarna!

    SvaraRadera
  3. LIte sent svar: Ja, jag tror och hoppas jag hinner med bloggandet också -allt går om man vill. Men det är klart, ens prioriteringar har ju ändrats rätt radikalt sen hon kom, vilket härligt =)
    Men julen kan ju ingen ta ifrån en ;)

    SvaraRadera