tisdag 27 december 2011

Julaftonslista

Jag hittade en Julaftonslista i Ellinors Julblogg!

Bästa presenten du fick:Jag är glad över alla presenter jag fått, men framför allt över tavlan på mina barn.

Bästa presenten du gav:
Håkan verkade nöjd med alla säsonger av Hem till byn på DVD.

Roligaste presenten du gav:
Dottern fick en kulbana som vi har haft väldigt roligt med.

Roligaste presenten du fick:
Böcker är ju alltid roligt!

Godast på julbordet var:
Allt jag åt var gott!

Äckligast på julbordet var:
Syltorna (som jag förvisso inte åt av)

Det bästa jag såg på tv på julafton var:
Jägarna 2

Det roligast vi gjorde på julafton var:
Det roligaste var när Oskar, 3½ år, avslöjade jultomten.

Julaftons största miss i år var:
Jag kommer inte på något

Till nästa julafton ska jag:
Ha renoverat klart hallen =)

Det bästa den här julaftonen var:
Att se mina glada barn!

I år glömde jag att:
Ta undan de kulor jag inte ville ha i granen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar