onsdag 26 september 2012

Har du börjat fundera på julklapparna än?

Jag gissar att flera av oss julbloggare börjar fundera på det här med julklappar rätt tidigt. Personligen brukar jag inhandla de första i september, i samband med årets Ullaredsbesök (hittade en hel del i år!)och från dotterns jultidningsförsäljning. Sedan fortsätter jag under hösten, och de sista brukar bli klara strax innan jul. Nåt år köpte jag de sista klapparna, dagen innan julafton, men det var alldeles för sent...
Jag fick ett tips om en sida med julklappstips i slutet av förra julbloggssäsongen, jag gissar att det är fler som fått detta tips? Lite kul sida i alla fall, med roliga julklappar.

Hittade till exempel den här kulbanan:

Ok, jag är väl lite för gammal för sånt, men jag blir sugen på att bygga!

1 kommentar:

  1. Ja, det är en pågående tankeverksamhet runt julklappar men det har inte fått någon form ännu. Måste få lite mer vinterkänsla. Men det närmar sig.

    SvaraRadera