onsdag 1 januari 2014

Dags att ta farväl...

God fortsättning på det nya året! Vi har haft en härlig nyårsafton, den kan ni läsa mer om i min vardagsblogg. Nu har jag julbloggat längre än jag brukar, ända in på det nya året, men nu är det dags att ta farväl. Säsongen har varit full med värme och julkänsla, trevlig läsning av andras bloggar, roligt skrivande i min egen blogg och en härlig känsla av gemenskap med andra julgalningar. Men nu är det dags att ta farväl. Det känns lite vemodigt, men det enda juliga som återstår är ju att plocka undan julen.

Jag hoppas att ni får en snörik vinter (här är det grönt...), en härlig vår, en varm sommar och om ni och jag orkar och vill så ses vi här i september eller kanske lite tidigare. Och vill ni veta vad jag gör resten av året så hittar ni mig på min blogg Livet enligt Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar