söndag 28 september 2014

Ullaredsfynd

Jag hittade en massa roligt på Gekås i Ullared. En del av det kommer jag visa på min vanliga blogg men det blev en del julrelaterat och det ska jag visa er!

Jag förinställde ett blogginlägg till mig själv när förra julen var slut, för att jag skulle komma ihåg att köpa en ljusstake till köket och en stjärna till vardagsrummet när jag besökte Ullared. Det var jättesmart, för jag hade hunnit glömma bort att vi behövde köpa nytt.

Den här ljusstaken blev det! Jag skickade några bilder till maken och han valde denna. Det var den jag också fastnade för först, så det blir nog bra.


Den här stjärnan blev det!


Jag köpte inga tomtar, men ett par svampar som jag tänkte att mina piprensartomtar skulle få bo vid.


Ett kalenderljus med adventssöndagarna och ett par CD-skivor.


Bordstabletter som vi ska ha som dukar till jul.

 
Det blir nog fint till jul! Och nu har jag köpt de första julklapparna! Vad det blev törs jag dock inte visa ifall de som ska få dem tittar här.

6 kommentarer:

  1. Ja denne adventslysestaken var veldig fin (Y)

    SvaraRadera
  2. En sån ljusstake som jag vill ha hoppas de finns kvar när jag ska dit. Kommer du ihåg priset på den?

    SvaraRadera
  3. Vad avundsjuk jag är på er som kan åka till Ullared! Så mycket fint:) Vad är adressen till din vanliga blogg? Blev nyfiken:)

    SvaraRadera
  4. Nu längtar jag ännu mer tills jag ska till Ullared! Jätte fina saker :)

    SvaraRadera
  5. Svar till Victoria: Ljusstaken kostade 249 kr
    Svar till Annie: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

    SvaraRadera