måndag 9 oktober 2017

Att räkna ner!

Vi är väl många som börjat räkna ner till jul. 76 dagar till julafton och knappt 8 veckor till första advent. Jag har dock mer roligt att räkna ner till. Om drygt 3 veckor ska min syster Maria, min bonusdotter Mathilda och jag på middag med mord, och som ni ser på bilden finns det hopp om julkänslor! Därtill är Lerbäcks teater så mysig i sig, lite snö bara så är julkänslorna på topp. Vi vet sen tidigare att vi kommer att serveras god mat och en klurig och spännande historia. 

Bilden är lånad från Lerbäcks teaters Instagram. 


Några dagar senare åker jag och syrran till Mårbacka på julmarknad. Vi hittade en bussresa med ett bra pris. Ingen av oss har varit på julmarknad där tidigare, så vi vet inte vad som väntar, men vi hoppas att det blir kul och stämningsfullt. 


Om knappt två månader kommer nästa höjdpunkt. Jag, syrran, Mathilda och syrrans son Johan ska åka till London! Jag har faktiskt aldrig varit där tidigare och att få åka dit för första gången i december känns helt underbart! Jag ser fram emot att se ett julfint London, ta en eller annan geocache, kanske köpa nån julkula på Harrods och gå på musikal!


Vi har bokat en utflykt till Harry Potter studios också! Jul på Hogwarts!!!


Londonbilderna har jag lånat på nätet...

Visst är det kul att ha saker att se fram emot?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar