onsdag 26 september 2018

Vad har hänt sen sist?

Jag vet att en del av er följer min vardagsblogg också, men ni som inte gör det har väl ingen aning om vad vi gjort sen förra julbloggssäsongen. Därför tänkte jag att jag kunde visa några bilder från vintern, våren och sommaren.

Först en härlig vinterbild på våra kaniner i snön. Deras bur stod i garaget i vintras, men de fick ofta komma ut och röra sig. Lite läskigt med snö, verkade de tycka.

 
I februari fyllde mitt bonusbarnbarn Roxanna 1 år.
 
 

Vi åkte till Sälen. Min son Oskar lärde sig åka snowboard, här är han på väg nedför en röd backe.


Jag fick en systerdotterdotter, Vera!


Och ett bonusbarnbarn, Milian, som min dotter Elvira håller i sina armar.


Syrran och jag byggde en kaninhage som Elvira hjälpte till att måla.


Elvira och jag var i Stockholm på konsert med pojkbandet Why don´t we?


Vi fick nio kaninungar. En dog och fem gjorde vi oss av med. Nu har vi fem kaniner, Timjan, Salt och Saffran, deras mamma Zelda och morbror Lukas.


I juni blev det semester på Mallorca och vi köpte en rosa flamingo.


Vi semestrade i Sälen och besteg bland annat Trysils topp.

 
Sedan var det plötsligt augusti. Vi hann med en minisemester på Västkusten.
 

 
Dags för arbetsstart.
 

Mitt bonusbarnbarn Penny fyllde 3 år.


Vi hade kräftskiva!


Det blev ännu ett besök i Sälen.


Mitt bonusbarnbarn Milian döptes.


Vi var till Ullared en sväng.

  
Nu vet ni lite av vad jag gjort under offseason.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar