söndag 18 oktober 2020

Julspaning på GeKås, Ullared

Igår var jag i Ullared. Där är julsäsongen igång för fullt, det finns hur mycket grejer som helst. Jag tog lite kort, men fick bara med en bråkdel. Här är en del av de saker jag inte köpte:

Det finns mängder av julgodis förstås. Färdiga godisstrumpor köpte jag inte! Lite annat godis följde med hem, men mina fynd kommer i senare inlägg. 



Adventskalendrar, kanske till dig själv, kanske till ett tonårsbarn som inte vill ha leksaker? Min dotter har dock önskar sig en annan. I den här finns det badsaker. 



Och i den här hudprodukter. 



Jultröja



Jul-t-shirt!



Tofflor



Julkalsonger. Tyvärr Håkan, jag köpte inga till dig. 



Recept på julgodis



Recept på julmat



Jag vill ha nya julgardiner, röda utan tomtar etc, men jag fastnade inte för de som fanns. 



Det fanns förstås många andra fina gardiner. 



Den här gillade jag, den hade jag velat ha på dörren. 



Jultraktor! Den borde mina vänner som har bondgård ha!



En fjällkyrka kanske?



Hur mycket belysning som helst!



Sååå fina glöggmuggar, villhöver dem verkligen men köpte inte. 



Den här gillade jag!



Som sagt, det här är en bråkdel av allt som finns, jag kunde ha handlat hur mycket som helst!

1 kommentar:

  1. Så mycket fint <3
    Var där mycket folk? Vi vågar oss tyvärr inte dit i år.

    SvaraRadera