måndag 26 oktober 2020

Julspaning på Dollarstore

Jag kunde inte låta bli att julspana lite på Dollarstore i helgen. De hade fått fram en massa fina julsaker!

De här julgranarna till exempel. 



Det är väl ett par år sedan (?) det var inne med bilar med granar, men de här tyckte jag var bulligt gulliga!



En stilren snöglob har jag letat efter ett tag. Den här motsvarar nästan mina önskemål, det är den silvriga bottenplattan jag är lite tveksam till. Jag kanske borde köpa den ändå.



De silvriga granarna var också fina!



Nån sorts hjortdjur. 



Små söta ljusstakar (för den som inte har för många redan). 



Diverse kransar. 











Julkulor. Älskar färgen!



Playstationkontroll-kula!



Fina flingor!



Sammetskulor!



Oskar gillade muggarna!





Jag lyckades nästan hålla mig från att handla, men det blev en liten grej till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar