fredag 4 december 2015

Lägesrapport, avdelning godis och kakor

Lätt panik, ligger ett par veckor efter med det mesta. Köksrenovering och förkylning är två bovar i detta drama. Så här ligger jag till:

Färdigt:
Pepparkakor
Lussekatter

På gång:
Marsipan (Degen är klar, ska färgas och bakas ut i morgon)

Vill hinna med:
Pepparkakshus
Apelsinsnittar
Nötkakor
Snickers
Saffransbiscotti
Lakritskola
Julkola
Knäck
Knäck med mandel
Knäck med citron
Knäck med polkagris
Rocky Road Fudge
Vit choklad och mandelkrokant
Dajmfudge
Polkagrisbräck
Mandelmusslor
Pepparkaksbollar

Den här helgen lär jag inte hinna göra så mycket av detta, vi ska fira min bonusson och min syster och kanske hälsa på en liten bebis. Nästa helg firar vi en 11-åring och då ska det göras smörgåstårta och kladdkaka, men jag kanske hinner baka lite på söndagen. Sedan har vi en helg kvar... Men jag hinner baka lite måndag och tisdag före jul också, eftersom jag är ledig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar