torsdag 28 september 2017

Julbloggare och Tomtar på loftet

I sommar har jag nästan träffat tre julbloggsvänner irl. Men bara nästan.

I juni var jag på Nyhemsveckan samtidigt som Johanna (Arildsdottir), men vi såg inte varandra. Däremot träffade jag en annan bloggkompis som dock inte är julbloggare, Maria (Pastorsfrun)!

I slutet av juni när vi var till Ullared var vi där samtidigt som Marie (Maries strålande jul), men vi träffade inte varandra. Hade vi vetat att vi var där samtidigt hade vi nog sett till att träffas! Det roligaste är att vi var där nästan samtidigt igen i helgen, hon i söndags och jag i lördags. Nästa gång får vi se till att träffas!

Sen åkte jag till Öland i slutet av juli, samtidigt som Jessica (Jul i Laloland), och fick tips av henne att besöka Bödasågens julaffär, Tomtar på loftet. Det visade sig att vi var där samma dag, om jag minns rätt, men inte samtidigt. 


Det blev ett litet inköp för mig i alla fall, en polkagriskäpp att hänga i granen!


Nån gång vore det roligt att träffa några av alla härliga julbloggare irl!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilket fint julgranspynt! Älskar polkagriskäppar. Så dråpligt att du lyckades vara så nära andra julbloggare utan träffa dem, på det sättet.

    SvaraRadera