lördag 9 september 2017

Tjuvstartar lite

Nej, jag längtar inte till jul än. Tycker att det fortfarande borde vara sommar. Och sen vill jag ha en massa härliga höstdagar med sol och hög, klar luft. 

Men idag regnar det. Jag mår inte riktigt bra. Tände lite ljus och kom på att jag ska kolla in jultidningskatalogerna som sonen säljer från. Och då kände jag lite jul-pirr, om ni förstår vad jag menar. Bara en liten aning, men ändå!


Funderade förresten på om jag visat er de fina snöbolls-ljusstakarna jag fått av min syster? Jag älskar dem!


Jag har förresten startat en jul-Instagram,   Inga inlägg än, men den heter julen_enligt_johanna om det är nån som vill kolla in den under säsongen!

1 kommentar:

  1. Snygga lyktor; tror jag har en liknande själv. Hoppas du kryar på dig snart. Ska följa ditt julkonto:)
    Kram!

    SvaraRadera