tisdag 8 oktober 2019

Marabou pepparkaka och Coca cola zero Cinnamon

Barnen och jag har provsmakat lite olika julnyheter, jag tänkte skriva vad vi tyckte om dem. Vi tar några i taget. 

Först ut blev Marabou pepparkaka!



Oskar tyckte den doftade gott av pepparkakskryddor och choklad. Den smakade lite som dajm först. Sen känner man kryddorna. Det smakar lite starkt, som ingefära. Gott! Betyg 4/5

Elvira tyckte den var väldigt god. Betyg 5/5

Jag tyckte den hade god pepparkaksdoft. Crunchet var gott, smaken var god. Åt en liiten bit och det var lagom, de hade nog känts för söt om jag ätit mycket. Betyg 4/5



Sedan smakade vi Coca Cola Zero Cinnamon.

Oskar tyckte den var ok, men den smakade inte så mycket kanel. Betyg 3,5/5

Elvira sa Usch, det där var äckligt! Betyg 1/5

Jag tyckte den smakade lite kanel. Lightdricka med sötningsmedel smakar vedervärdigt dock. Kanel i vanlig Cola vore gott! Betyg 1/5



Har du smakat? Vad tyckte du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar