fredag 4 oktober 2019

Ullareds-fynd

I lördags, när vi var till Ullared, köpte jag inte mycket julrelaterat. Jag spanade runt en hel del, men hade bestämt mig för att inte handla en massa. Några saker blev den ändå. 

Jag hittade godis, som ska provsmakas. Juleskum polka har vi smakat tidigare, vi får se vad vi tycker den här gången. Dumle med tranbär låter gott tycker jag, vi får väl se! Sen åkte det med en Polly Swedish fika också, den har ju funnits ett tag och är ju inte egentligen en juledition, men allt med kanel är väl lite juligt?



Jag köpte ett julpussel åt mig själv! Lite sysselsättning i mellandagarna!



Marsipantomtar, tyvärr den platta varianten. Nån ska ju få 15 stycken på sin födelsedag! 
Lite strössel i form av granar och snöflingor åkte också med!



Inga tomtar, julgardiner, ljus eller belysning, alltså. Hoppas det inte var nåt jag skulle ha behövt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar