onsdag 30 september 2020

Vad har hänt sen sist?

Kanske att nån av er som inte läser min vardagsblogg, Livet enligt Johanna, undrar vad jag har haft för mig sen förra säsongen. Här kommer lite bilder från vintern, båten och sommaren!

I januari gifte sig min bror i Stockholms stadshus!



Vi åkte skidor i Sälen på sportlovet, på bilden syns syrran och Elvira. 



Vi vandrade Munkastigen, i våras han vi tre etapper och nu i höst har vi klarat av de återstående två. Ca 95 km totalt!



Vi barnvaktade Penny och Roxanna en del. Jag stickade fina tröjor till dem!



Min systerdotter Lovisa tog lärarexamen!



Håkan, Oskar och jag vandrade vid Höga kusten. 



Vi vandrade i Sälen vid flera tillfällen. Ett antal toppar bestegs, men det blev bara en halv tältnatt. 



Jag fick ett nytt bonusbarnbarn, Adeline. Storebror Milian träffade vi också förstås!



Vi badade en del och ett par roddturer har det blivit. Här tar Elvira och Oskar med sig Penny och Roxanna ut på sjön. 



Jag byggde ett insynsskydd!



Vi besökte Varberg. 



Vår katt Lisa dog. Ett par månader senare flyttade kattungen Aslan in hos oss!



Elvira har börjat gymnasiet och Oskar går i sexan, det är inte klokt vad fort tiden går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar