måndag 20 december 2010

Dan före dan före dan före dan före dopparedan

Jag är hemma idag, Elvira har feber så jag vabbar. Jag passade på att göra Snickers för första gången, de blev jättegoda!


Brödkakor till jul har jag också gjort!


Sen fikade Elvira och jag och tittade på Ensam hemma - mysigt!

I kväll blir en TV-kväll, först måste jag naturligtvis se Jul med Ernst! Det ska bli roligt att se Lindesbyhyttan i vinterskrud. Under julen brukar Tv alltid visa många bra filmer och kriminalserier, i kväll måste jag se Morden I Sandhamn, baserad på Viveca Stens kriminalroman I de lugnaste vatten.

1 kommentar:

  1. Du borde akta dig för att hävda besittningsrätten, jag ska smussla hem några av dina böcker till mig :) Men Ok, du får ha kvar den tills jag får barnbarn, då ska den läsas för dem.

    SvaraRadera