tisdag 28 december 2010

Sista inlägget denna jul

Jag tror att det är dags att skriva julens sista inlägg, jag har inte så mycket juligt kvar att skriva om. Det skulle vara julgransplundringen, i så fall, men jag tror jag hoppar över att skriva om det. Det känns bra att sluta nu. Om jag känner för det och känner att jag har tid till det, så återkommer jag till hösten igen. Tack alla bloggläsare för att ni har tagit er tid att läsa min blogg, hoppas jag har glatt er eller skrivit något av intresse!



Den som vill kan läsa min vanliga blogg istället, den hittar ni här!

2 kommentarer:

  1. Men nu börjar det bli dags att ta upp julbloggandet igen va? Det är ju supermörkt på kvällarna - som upplagt för lite blogginlägg om julen. :) Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, alldeles riktigt, nu är det dags igen!

    SvaraRadera