söndag 25 september 2016

Haupt adventskalender

Jag läste hos kulturtanten Cramer om Haupts adventskalender och blev genast otroligt sugen på att beställa en till mig själv. Jag älskar salt lakrits och jag inser att en hel del av lakritsen i denna kalender är sötlakrits, men jag känner ändå starkt att jag vill ha en sådan kalender till advent. Så jag har beställt en! Because I'm worth it!


Så här skriver Haupt om sin kalender:
"Tjugofyra unika smaker packade i rör och en rejäl överraskning under lucka 24. Innehåller smaker från vårt ordinarie sortiment och helt nya smaker unika för kalendern."

 
Det ska bli spännande att smaka! Hoppas att min favorit Fika finns med!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du unnar dig kalendern du vill ha!

    SvaraRadera
  2. Hmm. Jag kanske borde satsa på den jag med? Den ser ju onekligen väldigt spännande ut! Men jag är precis som dig, föredrar saltlakrits.

    SvaraRadera