fredag 30 december 2016

Haupt adventskalender - mina favoriter!

Jag tänkte blogga om all lakrits i kalendern, men det hanns inte riktigt med. Så jag tänkte att jag presenterar de som blev mina favoriter. Först tänkte jag ta alla som fick betygen 4 eller 5 av 5, men det blev så många, så här kommer istället mina fempoängare!


Utan inbördes ordning:
1 Citron - Salt lakrits med vit choklad smaksatt med citron, lime, bergamott och yuzu
5 Kärlek - Salt lakrits med vit choklad smaksatt med rosor, hallon, jordgubbar och vanilj
12 Fika - Salt lakrits omgiven av mjölk - och mörk choklad smaksatt med espresso och kokos
14 Orange - Salt lakrits, choklad, apelsin och ingefära med havtorn och morot

Man kan nästan tro att jag gillar salt lakrits! 
Det här var en toppenkalender och jag har njutit av att öppna och smaka varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar