tisdag 21 november 2017

Årets julklapp

I år har jag inte ens spekulerat kring vad som kommer bli årets julklapp, det är ytterst sällan jag ger bort något som är årets julklapp. I år tycker jag ändå de träffat rätt, årets julklapp är en elcykel! Inte för att jag kommer ge bort någon, men vi har pratat en del om elcyklar i år, att det kan vara bra när man blir äldre. 

Det skrivs en del om att det är miljövänligt, men att trampa cykeln själv måste väl vara mycket mer miljövänligt? Det är klart, om de ersätter bil blir det väl miljövänligare, men kommer de göra det? Tror det är större risk att de ersätter vanliga cyklar... 

Jag kommer inte ge bort någon, jag kommer inte önska mig någon, men jag tycker ändå HUI har prickat rätt med en pryl ”i tiden”. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar