måndag 13 november 2017

Julspaning på Rusta

Igår var syrran och jag på Rusta på väg hem från Sälen. Där fanns mycket roligt. Burkar Sv olika slag är jag lite svag för.



Gardiner! De jag har får hänga med nån säsong till, sen får vi väl se!



Jul i olika färger. Inte min grej, min jul är röd och grön med lite silver och guld!





Söta tomtar!





Och renar!



Jultröjor!



Julpyssellådor!



Annorlunda julkulor! Hörlurar till Oskar och en enhörning till Elvira kanske hade varit något!


Jag handlade ljus till adventsljusstaken och lite grejer till paketkalendern. Och en liten ljusstake till lekstugan. Bilder kommer!

1 kommentar:

  1. Har också tänkt göra lite julshopping på Rusta och nu verkar dom ju fått fram hela säsongens sortiment :) Håller med dig när det gäller den rosa och baby-blåa julen, lite för mycket sådant där men man kan ju hitta mer traditionella saker också!

    SvaraRadera