måndag 31 december 2018

Gott Nytt År!

Med den här bilden vill jsg önska er alla ett Gott Nytt År och passa på att tacka för den här säsongen. Jag har känt att jag inte hunnit lägga den tid jag velat varken på att skriva blogginlägg eller läsa andras bloggar, men det jag hunnit med har varit roligt! Kommentarsstrul gjorde mig lite misspeppad innan det ordnade till sig. 
Som vanligt funderar jag över bloggens varande eller icke varande. Det känns som om Instagram (där heter jag @julen_enligt_johanna) egentligen är roligare, mer direktkontakt, men ibland vill jag kunna skriva mer. Antagligen ses vi nästa säsong igen!



Just nu är vi i Sälen och ska fira nyår! Vill du läsa om vad vi gör här eller vad jag gör resten av året så är du välkommen till min vardagsblogg, https://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Stort tack till alla andra härliga julbloggare för att ni har förgyllt min tillvaro!

Gott Nytt År! På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar