söndag 24 november 2019

En månad kvar!

Tänk att det bara är 1 vecka till första advent och 1 månad till julafton! Vart den senaste månaden tagit vägen, det begriper jag inte. Begravd i jobb, delvis, tror jag, vilken nog märkts på den bristande intensiteten i mitt bloggande och i avsaknaden av kommentarer på andras bloggar. Ibland räcker inte tiden till till allt jag vill!

Idag har vi varit på kalas hos Arvid som fyllde 4 år och vi bjöds bland annat på saffranscupcakes!



Vi tar väl en titt på min julplan igen!

September:
✔️Börja julblogga igen
✔️Handla de första julklapparna (Ullared, jultidningar)
✔️Handla julsaker (Ullared)

Oktober:
Handla mer julklappar
✔️Dricka årets första glögg
✔️Se nån julfilm

November:
✔️Baka lussekatter✔️Baka pepparkakor✔️Handla ännu mer julklappar✔️Se julfilmer✔️Lyssna på julmusik
Göra adventsfint

December:
Göra pepparkakshus

Se julfilmer
Lyssna på julmusik
Fira advent
Baka julkakor
Fira lucia
Göra julgodis
Handla de sista julklapparna

Sjunga på julkonsert
Hugga gran
Ta fram tomtar
Handla mat

Klä granen
Fira jul


Jag sköter mig rätt bra, tycker ni inte? Jag känner mig lite stressad över pepparkakshuset, jag har inte ens bestämt mig för vad jag ska göra... Men det ordnar sig nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar