söndag 24 november 2019

Önskelista

Jag är inte för gammal för att önska mig saker av tomten! De senaste åren har jag önskar mig en del porslin, Swedish Grace från Rörstrand. Nu har jag blivit lite sugen på deras vinter-kollektion!



Jag behöver ett par 21-cm assietter till!



Och nån mer temugg, de stora på 50-60 cl. 



Visst är vinter-grejerna fina?!



Sen önskar jag mig böcker. Den här står högt på listan, den har jag önskat mig av familjetomten!



Men det finns många böcker jag gärna vill ha!













En brännare så jag kan göra Créme Brûlée har jag också kommit på att jag kan önska mig!




Sen är det ju ofta så att det man inte önskat sig men som nån verkligen tänkt till och gett en ibland blir de bästa presenterna, som tavlan Elvira målade åt mig förra året. 

Det är roligt att önska sig saker! Vad har du önskat dig?

1 kommentar:

  1. Kul att se vad du önskar dig, jag har två små skålar i vinterserien. De är så söta <3

    SvaraRadera