måndag 11 november 2019

Adventskalendrar!

Det är hög tid att tänka till om man ska ha en adventskalender. I ett par år har jag haft lakritskalendrar, men i år ska jag inte äta så mycket godis, så jag vill hitta nåt annat. 

Det jag helst vill ha är en novellkalender. Men den är lite dyr, så jag tvekar lite. Villhöver den!



En annan kalender jag skulle uppskatta är Wera verktygskalender!



Jag har tänkt tanken att köpa en chilikalender åt Håkan, han älskar chili, men det är en godiskalender med chili och han är inte så förtjust i godis. 



Kanske att han skulle uppskatta en kalender med fläsksvålar bättre? Han gillar dem!



En romantisk kalender för par kanske vore nåt?



Eller så får jag köpa en kalender till katterna. 



Jag skulle behöva en Get boring stuff done-kalender!



En 1000-bitarspusselkalender vore kul!



Eller varför inte en sock-kalender? Strumpor behövs ju alltid!



Ska jag beställa en novellkalender?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar