onsdag 12 november 2014

Kläder till jul

Igår stack dottern en H&M-katalog under näsan på mig och sa att det här ville hon ha till jul och nyår. Med förra årets desperata och rätt misslyckade sista minuten-klänningsjakt i minnet sa jag ja. 149 kr och 199 kr är ok priser tycker jag. Funderar dock på om den röda går att piffa till något, kanske ett skärp?
Sonen tillfrågades också, men han tycker att han har en fin skjorta och vill vara ha en röd slips. Dessa såldes bara tillsammans med skjortor, så jag får jaga vidare efter en röd barnslips! Tips någon?


Jag hittade också en tunika till mig, jag gillar modellen men är osäker på det där glittriga? Jag får väl bestämma mig när jag provat den. 


Barnen brukar oftast få nått nytt till jul, det är ju kul att vara finklädd och de har ju oftast vuxit ur förra årets kläder. Och nån gång emellanåt kan väl även jag få nåt nytt? 
I år är vi i alla fall ute i god tid, det känns bra!

1 kommentar:

  1. Beställde en klänning till dottern från Hm jag med. De brukar alltid få nya kläder till jul och jag brukar faktiskt köpa något åt mig själv också då jag väldigt sällan köper några kläder till mig

    SvaraRadera