onsdag 24 oktober 2018

Två månader kvar!

Två månader kvar, härifrån kommer tiden att rusa iväg, det vet jag. De två månaderna får symboliseras av kulorna jag köpt med barnens namn på. Jag köpte kulor med mina bonusbarnbarns namn på för ett tag sedan, men mina barn tyckte att jag var tvungen att köpa med deras namn på också. Jag hoppas att mina vuxna bonusbarn inte blir ledsna nu!



Vad svårt det var att inte få med mig själv på kortet...

För en månad sedan skrev jag en Fall Bucket list, en lista över saker som inte nödvändigtvis är julrelaterade, som jag ska göra i höst . Nu tänkte jag att sånt jag gjort får bli rödmarkerat, så det syns vad jag hunnit med:

Mysa med tända ljus
Köpa julklappar
Gå i skogen och leta svamp
Fika med goda vänner/släktingar
Äta middag med goda vänner/släktingar
Dricka glögg
Handla från Oskars jultidningar
Se julfilmer
Lyssna på julmusik

Åka på spa med Oskar och hans vänner på höstlovet
Teatermiddag med mord, med syrran, Mathilda och Johan
Baka saffransbröd (ej lussekatter) alldeles för tidigt
Göra pepparkaksäppelpaj
Baka mjuk pepparkaka
Titta på när Elvira rider
Titta på när Oskar spelar fotboll
Tända ljus på kyrkogården

 Jag har hunnit med en hel del! Om en månad får det nog bli en Christmas Bucket list!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar