måndag 22 oktober 2018

Fönstershopping i Sälen

I Lindvallen finns en affär som heter Handelskompaniet som har många fina saker. Det blev ett besök där i helgen och naturligtvis spanade jag efter julsaker även om jag inte handlade något.

De hade lite annorlunda " julgranskulor", bland annat en ekorre.



En grön uggla (då tänker jag automatiskt på min bonusdotter Mathilda som gillar grönt och ugglor).



De hade en snöglob med skidåkare, den gillade jag!



En enhörning.



En tomtevante och en polkagris och mycket, mycket mer.



Dessutom hade de röda saltströare. Jag tror de kostade 498 kr. Det får mig att glatt tänka på mina spraymålade loppisfynd!



I Tandådalens fjällkyrka hittade jag och syrran söta änglar som vi inte kunde motstå. Det fick bli en sån till granen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar