onsdag 24 oktober 2018

Ett snabbt besök på Biltema och Rusta

I söndags stannade syrran och jag till på Biltema och Rusta på väg hem från Sälen. Jag köpte hållare till takboxen, men så råkade de här söta etiketterna följa med mig hem. Jag ska ha dem till jobbet tror jag, även om jag inte vet till vad än.



På Rusta har de mycket otraditionella julprylar som gör mig glad, men som jag inte köper. Paljettstrumpor, t ex.



Rock-tomtar!



Ja, och så var det ju en där julflamingon då. Ser ni vad bedjande den är? Jag tror att den vill fira jul hos oss, men jag motstod dess vädjande blickar. Denna gång i alla fall!



Jag försöker ju att inte handla en massa nya saker utan vara nöjd med det jag har. Några nya saker blir det väl emellanåt, men man behöver ju inte hur mycket som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar