torsdag 19 september 2019

Årets första jullista!

Även jag måste förstås svara på Sofies  lista!

* Adventsstjärna eller adventsljusstake? (Fast båda är ett måste)

* Köpa julklappar i affärer eller via nätet? (Men jag handlar en del via nätet också, det är smidigt.)

* Tomtar eller änglar?

1:a advent eller Luciadagen?

* Mjuk eller hård pepparkaka? (Hård pepparkaka är ett måste att baka, men äta är inte så viktigt!)


* Amaryllis eller julstjärna?

* Mycket eller lite julpynt?

* Skumtomte eller chokladask? (Det beror lite på chokladasken, om den innehåller nåt gott.)

Uppesittarkväll eller julaftonsfrukost?

2 kommentarer:

  1. Kul lista, men jag är lite som du och kan nästan inge välja på vissa.

    Men min lista skulle nog bli: Adventsstjärna, Köpa julklappar via nätet (har lagt min första beställning idag!!), tomtar, 1:a advent, hård pepparkaka, julstjärna (vita), mycket eller lite julpynt kan jag inte välja - lagom :-) , choklad, alltid choklad och uppesittarkväll.

    Längtar faktiskt lite :-)

    SvaraRadera
  2. Kul att du svarade! Ja, ibland är det roligare att baka än att äta. ;)

    SvaraRadera