måndag 3 december 2012

Ett Foto I Timmen

Här kommer bilderna från årets första advent, EFIT. Det blir ett långt inlägg! Alla tiderna är cirkatider.

06.45 Dags att öppna dagens paket!

07.45 Mysmorgon, Oskar tänder första ljuset.

08.45 Mysteriet på Greveholm!

9.45 Städning av barnens rum...

10.45 Elvira tänder första ljuset, dags för lite 11-kaffe

11.45 Slår in paket, storebror Kalle fyller 19

12.45 Elvira gör sig fin

13.45 Väntar på skjuts till sångövningen

14.45 Christmas Carols med min kör

15.45 Fiskdamm på julmarknad

16.45 Kören sjunger på julmarknaden

17.45 Kalle gratuleras på 19-årsdagen

18.45 Vinkar farväl till Kalle och Daniella

19.45 Bäst att leta fram varma kläder inför morgondagen.

20.45 Mys med tända ljus (och en och annan skärm...)

21.45 Det blir en kall natt...

Det var första advent det. Jag tar så mycket kort även i vanliga fall att jag inte tror att min familj märkte att jag tog kort regelbundet hela dagen...

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg!! Jättemysigt att få följa en dag på detta sätt. Jag kanske snor den idén någon gång :) Kram Maria (pastorsfrun)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Kul att se hur eran dag såg ut :)

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft en toppen dag! Kul att se hur er dag varit

    SvaraRadera
  4. Kul att se dina foton! Nu har jag fixat länken.

    SvaraRadera