måndag 28 december 2020

Julklappar

Det viktigaste med julen är definitivt inte julklappar, men jag har inte blivit för gammal för att glädjas åt dem än!

Jag är så nöjd med mina julklappar. Som vanligt fick jag en härlig trave böcker, både nya och second hand, av Elvira, Håkan och syrran. Av Mathilda, (eg från henne, Håkan och Jossan) fick jag Ernst-muggar och av håkan fick jag presentkort så jag kunde köpa ett par till. Av håkan gick jag också en termos. Av Oskars fick jag en Ernst- mjölkkanna och en glögg/espresso-mugg. Från syrran fick jag också ett bokmärke i form av en böjd sked som det stod ”crazy book lady” på. Lite sant kanske! Jag fick också skosnören av Lovisa till mina vandringskängor! 
Av bloggkompisen Annie fick jag en fint dekorerad tändsticksask och fina markörer till stickningen och av bloggkompisen Marie fick jag en sked. Fina julkort gick jag också förstås!
Från min arbetsgivare fick jag ett presentkort som jag köpte en extern hårddisk för och från Lärarförbundet fick jag presentkort som jag har beställt en bok för. 



Jag är jättetacksam för alla gåvor! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar