tisdag 8 september 2015

I brevlådan

Det här låg i brevlådan idag. Livsfarligt, jag blir sugen på stt köpa broderier och garner och gardiner. Men det finns inte i min budget just nu. Och jag har en julduk jag borde brodera klart. Kanske att jag kan köpa lite nya garner och sticka raggsockor? Det brukar alltid gå åt. Men än har jag inte hittat nåt bra garn för ett par julsockor, jag vet ju precis hur jag vill att det ska se ut. Tänk att kunna mysa omkring i ett par juliga raggsockor på juldagen!

2 kommentarer:

  1. Jag har ett par mysiga rödmönstrade strumpor som jag gärna myser i i mellandagarna😊

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vill verkligen hitta något broderi att sätta nålen i. Men jag har inte de pengarna. Försökt hitta gamla från min mamma men de verkar vara borta. De jag hittar som är billiga är oftast korsstygn och skitsvåra! Men det är mysigt att kolla i kataloger ändå!

    SvaraRadera