fredag 4 november 2016

Shopping på IKEA

Jag skrev ju att syrran tipsat mig om burkar på IKEA och gissa vad jag kom hem med?


Ja, självklart följde de fina burkarna med mig hem! Maken muttrade något om att om man inte gör fler sorters godis varje år så behöver man inte fler burkar. Där har han förstås fel, jag ska ju BYTA UT några gamla fula burkar... kanske. 

De kostade för övrigt 79 kr för hela setet med tre burkar. 


Annars såg jag inte så mycket som jag blev sugen på i julväg, förutom julkule-placeringskortshållarna som definitivt hade fått följa med hem om de inte varit så dyra.  59 kr för två st, det blir ju 300 spänn om man ska ha 10 gäster. Lite för mycket tycker jag. Kan man be gästerna köpa med sig sådana till jul och nyår? Nej, skojade bara! 

Kortet blev inte bra men de är fina irl!


Sen råkade vi spontanshoppa soffbord, men det är en historia för vardagsbloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar