torsdag 30 oktober 2014

Höstlov och Halloween

Barnen har höstlov och imorgon är det Halloween. Vi pysslar och badar och bakar. Därför har jag inte så mycket juligt att skriva om just nu. Höstlov och Halloween kan den som är intresserad läsa mer om på min vardagsblogg. Jag skriver inte detta för att få en massa läsare till min vardagsblogg, men eftersom jag har valt att ha flera bloggar eftersom det annars skulle bli så många ojuliga inlägg på Julbloggen, så tänker jag att det kanske är någon av er som gärna vill läsa om vår Halloween t ex, men som då inte hittar det på Julbloggen. Därför tipsar jag om vardagsbloggen. Och det blev en lång mening!

En bild på vår pumpa (till stora delar karvad av sonen) blir det här i alla fall!
 

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där med flera bloggar:) Jag håller ju på med så otroligt mycket handarbete runt julen och det känns som om många julbloggare inte är så intresserade av det, så då väljer jag att lägga mycket av det juliga handarbetet på vardagsbloggen. Samtidigt så känner jag att jag inte vill skriva enbart om julen på vardagsbloggen ifall någon 'vanlig' läsare skulle bli less på det. Jag har ju så otroligt många läsare... eller inte! Hahaha!

    SvaraRadera