måndag 6 oktober 2014

Jultidningsförsäljning

Mina barn har sålt jultidningar även i år. De har gått till grannarna och släkten, särskilt mycket tid har de inte lagt ner. Idag har jag hjälpt dem att välja premier och skicka in beställningarna. De sålde från fyra olika tidningar och kommer om ett tag att få:

* två biobiljetter
* water light speaker
* fön och plattång
* popcornmaskin
* varsin klocka
* trådlös högtalare
* parfym
* leksaksgevär
* glassmaskin
* Herr Peabody och Sherman (DVD)
* Rio 2 (DVD)
* leksakshelikopter (radiostyrd tror jag)
* 1 kg godis
* lavalampa
* radiostyrd bil
* experimentlåda
* lite pengar

Ärligt talat? Hur kan det vara lönsamt för jultidningsföretagen?

Jag lyxade till det lite och beställde två böcker och Stora Juljournallen till mig själv!!!

2 kommentarer:

  1. Man får mycket bra premier. Har märkt att många böcker är lite dyrare i jultidningarna än på nätet. Så det är kanske så de får pengar till premierna

    SvaraRadera
  2. Nej det är märkligt. Jag tycker det alltid är roligt att handla på sånna ställen. hoppas dina böcker är bra!

    SvaraRadera