måndag 30 december 2013

Dag 30 Tio juliga saker ni inte visste om mig

Det känns ju som om jag har berättat det mest juliga om mig, efter några säsongers julbloggande, men jag ska försöka komma på tio saker ni inte vet sen tidigare. Det är väl svårt att komma på något jätteintressant. Om det är något jag glömt att jag har skrivit om tidigare, så hoppas jag ni har överseende med det.

* Bland det bästa jag vet på julen är att slappa på juldagen. Och bygga lego!
* Jag lyckas sällan hitta några reafynd på mellandagsrean, om jag ens försöker...
* Jag är barnsligt förtjust i att få julklappar!
* Innan jag och min man träffades hade jag nästan inga tomtar framme på julen. Nu har jag många!
* Som barn, tonåring och ung vuxen tyckte jag nästan inte om något av julmaten. Det gör jag nu!
* Jag tycker det är väldigt skönt att fira jul hemma, men jag kan ändå sakna att fira jul med min syster, som vi gjorde tidigare.
* Jag hänger inte fram nån julstrumpa. För jag tror inte tomten kommer ihåg mig...
* Vi glömmer rätt ofta att sätta ut gröt till tomten.
* Jag vill ha sirap på gröten till jul, det åt vi alltid när jag var liten.
* Jag och min man brukar ta en promenad runt kvarteret och titta på alla julfina hus varje uppesittarkväll.

Inte så spännande, jag är hemskt ledsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar