måndag 9 december 2013

Dag 09 Dagen som gått...

...har inte varit särskilt julig. Inte har jag några bilder heller. Jobb, tandläkarbesök med dottern, shopping med en god vän (iofs hörde jag mycket julmusik på radion när jag körde bil till gallerian) och sen ett sent frisörbesök. Hem och slå in paket till dottern som fyller nio i morgon. (För åtta år sedan hade jag precis fått epiduralbedövning, om jag minns rätt).
På tal om det, när jag låg på BB med henne, och var i den där bebisbubblan som jag tror de flesta nyblivna mammor är de första dagarna, så satt jag vid frukostbordet på söndagen och funderade på varför i all sin dar de bara hade tänt tre av de fyra ljusen i ljusstaken på bordet. Snacka om att vara i bebisbubblan! (Ja, det var tredje advent!)
Kom visst ifrån ämnet lite. Nåja, den här dagen måste nog ta slut nu, dags att sova så jag orkar vakna och gratulera dottern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar