torsdag 12 december 2013

Presenttips

Jag fick ett tips om en rolig sida med presenttips, ni kanske redan har besökt den? Jag tror att man kan hitta ett och annat till folk man har svårt att hitta presenter till, men det finns en hel del kul att läsa/titta på även om man inte är i presentshoppartagen!
Till exempel De 18 sjukaste presenterna man kan köpa på nätet, som toppas av en elektrisk näshöjare...
99 roliga prylar för under 100 spänn, där kan du bland annat hitta en Egg Cuber - om du vill ha fyrkantiga ägg! Nödvändigt? Nej! Kul? Ja! I alla fall om man är lite prylgalen som jag =)

 
 
Det finns inte bara roliga prylar på sidan. Jag hittade ett bra tips om man vill ge bort presentkort men kanske vill vara lite mer personlig, där man väljer ut tio presenter. Dessa sammanställs i en presentbok och mottagaren får välja en av dem. Smart, tycker jag! Och roligt att få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar