lördag 15 oktober 2011

Blogg-makeover

Jag är inte nöjd med min julbloggs utseende, men nu har jag ändrat ett par saker. Jag har länge velat att snön på sidorna ska synas mer, när jag surfar på min ststionära dator syns den väl på sidorna, på min mini-pc syns den nästan inte alls. Nu har jag fått den att synas bättre. Jag har också flyttat bloggarna jag gärna kikar in till, så att det ska bli lättare att hitta dem, dessutom har jag gjort så att deras bilder visas, vilket gör det lättare att komma ihåg vilka inlägg jag läst. Men det tar mer plats. Jag har också lagt till min vanliga blogg och min handarbetsblogg i en blogglista, gå gärna in och titta! Vissa andra ändringar klarar jag inte av att göra, t ex centrera rubriken och nedräknaren under den - varför kan det inte bara finnas en centreringsknapp? Jag vill få tag på bättre animerade bilder också, utan vitt fält runt. Tips mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar