lördag 8 oktober 2011

Julgardiner

I år har jag (nästan) bestämt mig för att köpa nya julgardiner till köket. De jag har nu har vi haft sedan 2004 och nu känner jag att det kunde vara roligt med något nytt. Jag tycker inte att de jag har är avskyvärt fula, men ändå! Jag kikade in på Jotex hemsida, de hade en hel del julsaker. Men vad ska jag köpa, jag vet inte vilken stil jag vill ha.

Ska jag köpa panellängder? Det har vi i många fönster annars men till jul tycker jag det känns lite kalt. Ska det vara tomtar på gardinerna? Jag har aldrig varit särskilt förtjust i tomtar på gardiner, men det finns snyggare tomtar nu än förr.


Längd med dolda hällor kanske? Och hjärtan? Ser lite mer ombonat ut, men jag tror jag skulle tröttna på alla hjärtan. Lite plottrigt.


Hissgardiner är rätt snyggt, men jag tror att jag skulle tröttna på det här mönstret också. fast det är klart, man kan behöver kanske inte tänka att man ska gilla dem i tio år, det går ju att byta gardiner oftare.



Jag letar vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar