söndag 30 oktober 2011

Julbarnfilm

Igår såg mina barn på Santa Buddies - Julkul med valpgänget. Den var jätte-jätte-jätte-bra enligt Elvira. När den var slut kom hon och grät en skvätt, för att den var så bra och så sorglig.

Så här står det om filmen:
Disneys oemotståndliga valpgäng är tillbaka i ett vintrigt juläventyr! Det blir en spännande och fartfylld resa när Valpgänget beger sig till det magiska Nordpolen!

Häng med Budderball, B-Dawg, Rosebud, Buddha och Mudbud i en tidlös julberättelse. När Tomtetass son, Lilletass verkar ha glömt bort julens sanna budskap måste Valpgänget påminna honom om att det viktiga är inte vad man får utan vad man ger.


Själv såg jag bara lite här och där, det var alldeles för många hundar och hundfångare för min smak, men det verkar som om jag kan  rekommendera den till alla barn som gillar hundar!

1 kommentar:

  1. SV: Jadu, jag bor både ute i skogen i Dalarna och i centrala Uppsala men har ännu inte sett till glöggsmakerna någonstans. Men jag hoppas att de tycker upp i någon matbutik nu när julen kommer allt närmare.

    SvaraRadera