tisdag 25 oktober 2011

Vadslagning om årets julklapp

Aftonbladet och jag tänkte visst båda att det var dags att börja fundera på årets julklapp igår. Det är lite roligt, för jag hade inte läst Aftonbladet utan mitt inlägg igår var skrivet flera dagar tidigare och tidsinställt tills igår, eftersom jag var på sjukhuset med min dotter.
Det går alltså att slå vad om årets julklapp hos Betsson. Just nu pekar oddsen på att det blir en kaffemaskin, men en one-piece och en smartphone ligger också bra till.



Använder folk verkligen kaffemaskiner, eller är det bara ännu en onödig pryl som snart blir stående i skåpen? Om den inte används så passar den ju bra som årets julklapp, det är väl inte många saker på den listan som används? (Jag använder i och för sig Håkans spikmatta rätt ofta!)
Dessutom trodde jag att kaffemaskiner var mindre bra för miljön, med tanke på att kaffet är styckinpackat. Det är ingen maskin jag är särskilt intresserad av.

Men än är det inte beslutat vad årets julklapp blir. Vi får se vad det blir. Och om du vill så kan du slå vad, hos Betsson eller med någon du känner =)

Så säger oddsen:
Kaffemaskin: 3.50
One-piece: 5.00
Smartphone: 7.00
Träningsskor: 8.00
Gruppsköpspresentkort: 9.00
Färgglada klockor: 11.00
Färgglada strumpor: 13.00
Sällskapsspel: 15.00
Stora hörlurar: 15.00
Skönhetsupplevelse: 16.00
Prenumeration: 16.00
Träningskort: 18.00
Tv- och datorspel: 20.00
Segway: 100.00
Odds från Betsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar