onsdag 19 oktober 2011

Nyheter i godishyllan

Många julbloggare har skrivit om dessa nyheter, som jag ännu inte har haft förmånen att smaka. Cloetta lanserar Juleskum polka, Fazer har en Dumle-variant med pepparkakssmak, Marabou frestar oss med Aladdin Dark Edition och Ahlgrens bilar kommer i modellen Snötäckta orginalbilar (bilar med chokladöverdrag och pärlströssel). Jag vill gärna smaka nyheterna, men jag har inte så höga förväntningar på någon av dem.
Tror du det kommer fler nyheter i godishyllan? Jag gillade förra årets Marabou Vintervit, undrar om de har kommit på någon ny smak till i år? Har ni smakat chokladdoppade mandlar med kanel? Det är jättegott, jag undrar om man skulle kunna göra en chokladkaka av det? Det vore väl lite juligt?


Julen är en härlig tid när man är en gottegris!

2 kommentarer:

  1. Godis är gott och speciellt i jultid! Mmmm... längtar efter knäck!
    Tyvärr fick juleskums polkavariant tummen ner av min väninnepanel i söndags. Men originalet är alltid en vinnare!

    SvaraRadera
  2. men mums! fast den slår säkert inte originalet ;)

    SvaraRadera