måndag 3 oktober 2011

Marabou Dark Edition

Jag har läst på ett par bloggar och på Tasteline att Marabou kommer med en ny Aladdin-ask lagom till jul, Marabou Dark Edition. Det är inte offentligt än, insåg jag när Facebookgruppen Aladdinasken nyss annonserade att det avslöjas en nyhet i Aladdinfamiljen på fredag! Det är ju alltid roligt att vara tidigt ute med nyheter, även om jag inte är först, så jag bestämde mig för att berätta det för er som ännu inte läst det! Alla praliner ska ha ett hölje av mörk choklad, inte så bitter utan rätt söt enligt Tasteline.



Marabou har lyssna på konsumenterna och lanserar till vintern en Aladdin ask med praliner av mörk choklad fyllda med apelsintryffel, jordgubbscreme, crème brulee, mjuk toffee, cappuccino nougat, mjuk kola med nötter, nötnougat och vanilj crème, skriver Therese på sin blogg, den informationen verkar hon ha fått från Marabous hemsida även om inte jag hittar den där. Jag funderar på om Marabou kan ha lagt ut informationen för tidigt av misstag och sedan tagit bort den igen.

Vad ska man tro om detta då? Jag är inte överdrivet förtjust i mörk choklad, men samtidigt beror det väldigt mycket på vad som är i pralinerna. Det känns nästan som om jag måste köpa en och smaka...

2 kommentarer:

  1. Hittade informationen hos en återförsäljare. Det är lite småkonstigt att Marabou inte lagt ut informationen på sin sida...
    Hoppas det blir gott i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den låter spännande så jag kommer absolut prova den trotts att jag inte är någon chokladasktjej.

    SvaraRadera