måndag 19 oktober 2015

Oktoberutmaning dag 18

Dag 18 - Bildkavalkad på din dag

Såhär såg min söndag ut:

Dagen började med hotellfrukost - jag och min bonusdotter Mathilda var i Stockholm och såg Kristina från Duvemåla på lördagskvällen. Våfflor med nutella är inte så tokigt!


Förmiddagspromenad i Humleträdgården, två cacher hittades. Mathilda fick vara fotomodell!


Vid elvatiden var det dags att kliva på bussen och åka hem.


När vi kom hem var min bonusdotter Josefin och hennes dotter Penny hemma på besök. Moster Elvira roade Penny!


Men allra roligast var att se sig själv i spegeln!


Vi åt köttbullar med potatismos. Gott!


Penny ville inte åka hem. Trots att hon fick ha sina nya raggsockor som jag stickat på sig.


Sedan stickade jag raggsockor, tittade på Downton Abbey på svtplay, läste Narnia för Oskar och la mig relativt tidigt, eftersom jag hela denna i övrigt underbara dag hade ont i halsen och huvudet och kände mig allmänt hängig.

 
Det var 18 oktober det. Inte en julig dag, men en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar