tisdag 6 oktober 2015

Oktoberutmaningen dag 6

Dag 06 – Favoritjulpyssel att göra själv
 
Jag är inte så jättepysslig av mig, men jag gillar att handarbeta och baka, om det räknas som pyssel. Jag jobbar ju som lärare och pysslar med barnen i skolan varje jul, ibland är det kul och ibland är det nödvändigt ont!
 
Det pyssligaste jag gjorde förra året tyckte jag var mycket roligt och hittar jag bara nåt bra att utgå från så kan jag tänka mig att pyssla i år också!
 
Jag köpte en ljusstake på loppis.
 

Jag sprayade den röd, vilket var sååå roligt!


Och jag blev jättenöjd med hur den blev!


Ibland blir jag väldigt pysselsugen när jag läser andra julbloggar. Vem vet, en vacker dag kanske jag hittar något roligt att pyssla med jag också!

2 kommentarer:

  1. Den blev jättefin! Önskar att jag hade mer pysselsug inom mig, men det blir väldigt lite av det.. går ju att få så fint.

    SvaraRadera
  2. Den blev jättefin, extra kul när man har gjort själv!

    SvaraRadera