tisdag 13 oktober 2015

Julkalender till barnen!

Mina barn brukar få varsin paketkalender till jul. Jag har broderat varsin åt dem som jag brukar knyta i paket i. Oftast har jag köpt diverse småsaker åt dem, men det blir svårare och svårare. I år gjorde jag det lite lättare för mig och köpte kalendrar, som jag sedan öppnar och slår in. Några av påsarna slår jag in två och två och så köper jag lite andra småsaker och slår in också, men det är i alla fal inte 48 småsaker jag ska klura ut!
Naturligtvis hittade jag dem på Gekås Ullared, Elvira var dessutom med och valde sin, den med hästar, vill hon att jag förtydligar. Hon sitter nämligen bredvid mig och läser "över axeln". Vad jag köper mer åt henne får hon dock inte veta!

2 kommentarer:

  1. Schleichkalendern hade de tyvärr inte fått in när jag var där, mina tjejer hade den förra året och gillade den.

    SvaraRadera
  2. Smart! De senaste två åren har barnen haft sådana färdiga kalendrar och innan dess var det paketkalender. Har inte tänkt på att det går att kombinera! Kanske blir det i år! Tack för tipset!

    SvaraRadera